نکات کلیدی که قبل از خرید بلیط هواپیما باید بدانید

 

نکات کلیدی که قبل از خرید بلیط هواپیما باید بدانید

خرید بلیط هواپیما بدون اطلاعات و به خصوص اقدامات کافی،می توانید سبب شود تجربه ی بدی از سفر خود داشته باشید.

توجه به نکاتی که در این پست به شما خواهیم گفت ، باعث می شود علاوه بر تجربه ی خوبی که از سفر خود خواهید داشت ، با قیمت مناسبی بتوانید بلیط خریداری کنید.

این مطلب برای کسانی است که به تازگی قصد دارند با هواپیما سفر کنند و می خواهند تجربه ای رضایت بخش از سفر خود داشته باشند.

 

همانطور که مطلع هستید،اولین قدم برای سفر با هواپیما،خرید بلیط است.

 

• آیا قیمت بلیط برای شما مهم است یا نه؟

اگر برایتان مهم است که سفر کم هزینه تری داشته باشید و به خصوص بلیط هواپیما را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید،نکاتیست که به وسیله ی آن ها می توانید این کار را انجام دهید.

از پروازهای توقف دار استفاده کنید

اگر می خواهید سفری اقتصادی داشته باشید،اولین نکته اینست که از پروازهای توقف دار استفاده کنید،پروازهای توقف دار قیمت بلیط هواپیمای کمتری دارند.

عدم خرید بلیط در روزهایی که تقاضا بالاست

دومین نکته آن که در روزهای که تقاضای زیادی برای سفر وجود دارد،بلیط خریداری نکنید زیرا در این روزها قیمت بلیط بالاتر از سایر روزهاست.

شاید لازم باشد تا اوایل هفته برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید ، زیرا در اواخر هفته و روزهای میانی هفته قیمت بلیط هواپیما کمی بالاتر از روزهای عادی است.

از بلیط هواپیمای چارتری استفاده کنید

بلیط هواپیمای چارتری ارزان تر از بلیط هواپیمای سیستمی است.بنابراین برای خرید بلیط هواپیمای ارزان ، لازم است تا از بلیط چارتری استفاده کنید و بلیط خود را از آژانس های مسافرتی تهیه کنید.

در این نوع بلیط علاوه بر ارزان بودن کلی سفر،می توانید بلیط را برای افراد خردسال نیز ارزان تر خریداری کنید.

سفر در ایام تعطیل را به تعویق بیندازید.

در ایام تعطیل قیمت بلیط هواپیما کمی بالا می رود.به دلیل وجود تقاضای بالا برای سفر

شرکت مناسب را برای تهیه بلیط انتخاب کنید.

شرکت های متعددی اقدام به عرضه ی بلیط می کنند،برخی از آن ها با قیمت بالاتری بلیط را به فروش می رسانند و برخی با قیمت کمتری ، بنابراین می توانید یک بلیط با یک مبدا و مقصد مشخص را با قیمت های متفاوتی از شرکت های مختلف خریداری کنید.

انتخاب کلاس سفر

همانطور که می دانید ، سه نوع کلاس پروازی وجود دارد که به ترتیب بالا بودن قیمت و امکانات بهتر عبارتند از فرست کلاس،بیزنس کلاس و اکونومی

اگر می خواهید سفری سرشار از امکانات و رضایت داشته باشید گزینه های فرست کلاس و بیزنس کلاس را برای سفر انتخاب کنید ، در غیر این صورت می توانید با کلاس پروازی نوع سوم سفر کنید.

بلیط هواپیما را از سایت های معتبر خریداری کنید

امروزه سایت های گوناگونی وجود دارد که از طریق ان ها می توانید بلیط هواپیمای سفر خود را خریداری کنید.

سایتی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی خوبی را ارائه دهد و امکان انصراف از سفر در آن وجود داشته باشد و اطلاعات پرواز را به طور کامل در اختیار شما قرار دهد.

نهایی بودن قیمت بلیط

در انتخاب بلیط دقت کنید که قیمتی که در سایت مشاهده می کنید قیمت نهایی باشد و یک سری از هزینه ها مثل کمیسیون و… مجددا قبل از سفر از شما گرفته نشود.

به محل فرودگاه مقصد دقت کنید

هر شهر دارای چندین فرودگاه است،برخی از این فرودگاه ها فاصله ی نسبتا زیادی تا شهر دارند،برای آنکه مجبور نشوید هزینه ی اضافی بابت رسیدن ببه شهر از فرودگاه بپردازید،در هنگام خرید بلیط به محل فرودگاه شهر مقصد دقت کنید.

جمع بندی

نکات گفته شده مهم ترین مواردی بود که در هنگام خرید بلیط باید به آن ها توجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.