معرفی سایت های برتر خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

 

معرفی سایت های برتر خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

راه های زیادی برای بلیط هواپیما وجود دارد.می توانید بلیط هواپیما را از طریق نرم افزار،تماس تلفنی،سایت های مختلف و یا حضوری رزرو کنید.امروزه متداول ترین روش برای بلیط هواپیما،رزرو آنلاین بلیط از طریق سایت های برتر رزرو بلیط هواپیما است.اما با توجه به آنکه در هنگام رزرو لازم است تا هزینه ی سفر را هم به صورت اینترنتی پرداخت کنید،انتخاب سایت مناسب و معتبر که خدمات خوبی را به شما ارائه دهد و بتواند اطلاعات لازم و کافی را در خصوص سفرتان در اختیار شما بگذارد شاید کمی سخت باشد.به این دلیل،در این پست به معرفی سایت های برتر خرید بلط هواپیما پرداختیم.

سایت علی بابا

سایت علی بابا
علی بابا از سایت های بزرگ و شناخته شده و بسیار معتبر در رابطه با فروش بلیط هواپیماست.از مزیت های سایت علی بابا اینست که این وبسایت، در کنار بلیط هواپیما،خدمات رزرو هتل،بلیط قطار و اتوبوس و تورهای مسافرتی را نیز برای مشتریان خود انجام می دهد.

سایت علی بابا تمام پروازهای داخلی از تمام انواع کلاس پروازی را ارائه می دهد.این سایت همچنین دارای یک اپلیکیشن است که با نصب آن،می توانید از طریق اپلیکیشن بلیط خود را رزرو کنید.

برای خرید بلیط هواپیما  از شرکت علی بابا،بعد از ورود به سایت،ابتدا باید داخلی یا خارجی بودن پرواز خود را مشخص کنید،سپس مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران را تعیین کنید و در مرحله ی بعد انتخاب میکنید که پرواز شما از کدام نوع کلاس پروازی باشد،چه ساعتی پرواز انجام شود و بلیط شما از نوع سیستمی باشد و یا چارتری. و غیره.

همانطور که مشخص است،فیلترهای گوناگونی در این سایت برای رزرو بلیط هواپیما وجود دارد که تجربه ی مشتری را در زمینه ی خرید بلیط هواپیما بهبود می بخشد.

سایت قاصدک 24

سایت قاصدک 24

سایت قاصدک 24 سایت دوم در لیست ما برای معرفی سایت های برتر خرید بلیط هواپیما قرار دارد.این سایت مزیت های گوناگونی از جمله،پوشش بیمه مسافرتی،فروش بلیط انواع کلاس های پروازی،فروش بلیط چارتری و سیستمی و… را داراست.فیلترهایی که در سایت قاصدک 24 قرار دارد،باعث می شود بتوانید بلیط خود را با مشخص کردن جزییات دقیق مانند ساعت سفر،جایگاه صندلی و… خریداری کنید.سایت قاصدک 24 علاوه بر بلیط هواپیما،فروش بلیط قطار و اتوبوس را نیز پوشش می دهد.

سایت الی گشت

سایت الی گشت

الی گشت یکی دیگر از سایت های فروش بلیط هواپیما است که علاوه بر بلیط هواپیما، فروش بلیط قطار و رزرو هتل را نیز پوشش می دهد.با وارد شدن به وبسایت الی گشت،می توانید به راحتی بلیط هواپیمای سفر خود را خریداری کنید

سایت دیجی چارتر

سایت دیجی چارتر

سایت بعدی که می توانید به وسیله ی آن بلیط رزرو کنید دیجی چارتر نام دارد.ویژگی مهم این سایت که کاربران زیادی را برای خرید بلیط ههواپیما جذب خود کرده است،قیمت های مناسبیست که به مشتریان خود ارائه می دهد.در واقع دیجی چارتر یکی از معدود سایت هاییست که بلیط هواپیما را با قیمت ارزان تری نسبت به رقبای خود به فروش می رساند و دلیل آن،همکاری دیجی چارتر با شرکت های هوایی مختلف است.در سایت دیجی چارتر،مانند سایت های قبلی که معرفی کردیم،می توانید بعد از وارد شدن به سایت،تنها با یک کلیک و سپس انتخاب جزییات متفاوت مانند چارتری یا سیستمی بودن بلیط و … بلیط خود را به آسانی و در کمترین زمان ممکن رزرو کنید.

سایت مستر بلیط

سایت مستر بلیط
مستر بلیط یکی از سایت های جدید در زمینه ی خرید بلیط هواپیماست که خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد.در سایت مستر بلیط نیز علاوه بر خرید بلیط هواپیما،می توانید بلیط قطار و اتوبوس را نیز رزرو کنید.

مستر بلیط علاوه بر وبسایت،دارای یک اپلیکیشن است که با نصب آن بر روی گوشی تلفن خود،می توانید از طریق نرم افزار بلیط های خود را رزرو کنید.

 

در این پست به معتبر ترین سایت های خرید بلیط هواپیما پرداختیم،سایت هایی که به وسیله ی آن ها می توانید با خیالت راحت بلیط هواپیمای خود را رزر کنید و به سفر خود بپردازید.امیدواریم معرغفی این سایت ها به شما در خرید بدون دغدغه  و راحت بلیط هواپیما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.